Oscillation afi ma fafo o le sitepu

I le taimi o le masani faagaoioiga o tutusa gaosi, o le stator pou maneta ma rotor pou maneta mafai ona avea o se faʻamau eletise malosi laina laina. A faʻateleina le avega, o le a faʻaopoopoina le itu o le paoa, o lona uiga, o le laina maneta o le malosi o le a faʻaloloaina; A o le avega faʻaititia, o le paʻu o le malosiaga o le a faʻaititia, o lona uiga, o le laina maneta o le malosi o le a faʻapuʻupuʻuina. A o le avega suia, talu ai o le le gaioi o le rotor, o le rotor mana faʻatonu o le a le vave faʻamautuina i le fou taua, ae o le a fesuiaʻi tele taimi faataamilo i le fou mautu tau. Lenei tulaga ua faʻaigoaina o le oscillation o synchronous generator.

E lua ituaiga o oscillation: tasi o le oscillation amplitude ua amata ona laʻititi ma laʻititi, ma le oscillation o le malosiʻaga o le ua faʻasolosolo faʻaitiitiina. I le iuga, e mautu i se eletise fou o le malosiaga ma o loʻo tamoʻe pea i le saoasaoa o le saoasaoa, lea e taʻua o le oscillation tutusa; O leisi o le amplitude o oscillation avea ma lapoʻa ma lapoʻa, ma o le paoa o le malosiaga faʻaauau pea ona faʻateleina seʻia oʻo mai i fafo o le mautu nofoaga, lea e faia ai le afi i fafo o le sitepu, ma le afi ulufale asynchronous taʻotoga, lea e taʻua o le osofiaʻi osilasi.

Faʻaaliga o afi oscillation poʻo fafo o sitepu

a) O le faʻailoga o le stator ammeter e sili atu nai lo le tau masani ma feʻaveaʻi faʻamalosi i tua ma luma. E mafua ona o le itu i le va o tutusa EMF ua suia, mafua ai i le eletise malosiʻaga eseesega, lea e faia ai le taamilosaga o loʻo tafe i le va o afi eletise. Ona o le taupega o le saoasaoa o le rotor, o le faʻaaogaina tulimanu i le va o malosiaga eletise o nisi taimi e tele ma o nisi taimi e laʻititi, ma o le torque ma le malosi e faʻapea foi tele i nisi taimi laititi. O le mea lea, o le taamilosaga āu o nisi taimi tele foi ma o nisi taimi laiti, o lea o le faʻasino o stator taimi nei swings tua ma luma. O lenei taamilosaga o loʻo iai nei faʻatasi ma le uluaʻi uta o taimi nei e ono sili atu nai lo le tau masani.

b) O le faʻailoga tusi o stator voltmeter ma isi voltmeter pasi e maualalo ifo nai lo le tau masani ma fesuiaʻi i tua ma luma. E mafua ona o le va i le va o le ono i fafo atu o sitepu afi ma isi afi o loʻo suia, mafua ai le sasau o le voltage. Talu ai ona o le taimi nei e lapoʻa nai lo le masani ai, o le pa'ū paʻu e faʻapea foi tele, ma mafua ai le maualalo voltage.

c) Galue malosi ma toe faʻaola vave avega suigi. Aua o le malosiaga na auina mai e le afi eletise i le oscillation gaioiga aunoa ma fafo atu o le sitepu e tele pe laʻititi, ma a leai se laʻasaga, o nisi taimi e lafoina ai le malosi galue ma o nisi taimi e mitiia ai le malosiaga ola.


Taimi Post: Setema-26-2021