Cause è mantenimentu di fallimentu di a spazzola di carbone di u gruppu generatore Weichai

A spazzola di carbone hè a spazzola elettrica. A tecnulugia di funziunamentu è di mantenimentu di a spazzola di carbone di u sistema di eccitazione di u generatore hè una tecnulugia tradiziunale, è ùn ci hè stata una avanzata sostanziale in u prucessu è u livellu tecnicu per parechji anni. Inoltre, tutte e parti anu prestatu una attenzione insufficiente à u sistema di eccitazione generatore è investimenti limitati, chì hà purtatu à l'accident di spazzola di carbone di u sistema di eccitazione. Quandu a spazzola di carbone chì introduce è esporta u currente fiasca in funziunamentu, cumu distingue u tippu di faglia è a natura, in modu da eliminà a faglia u più prestu pussibule è assicurà u funziunamentu stabile di l'attrezzatura.

1 、 Fattori chì portanu à u fallimentu di a spazzola di carbone

1. Fattore elettromagneticu: quandu a putenza reattiva o u currente di eccitazione hè adattata, a scintilla di a spazzola di carbone cambia ovviamente. Quandu u eccitatore hè commutatu, a spazzola di carbone è u commutatore sò in cuntattu poveru, è a resistenza di cuntattu hè troppu grande; U filmu d'ossidu di u commutatore o di l'anellu di scorrimentu hè irregulare, ciò chì provoca una distribuzione sbilanciata di a corrente di spazzola di carbonu; O cambiamentu di carica improvvisu è cortu circuitu improvvisu portanu à una distribuzione di tensione anormale trà i commutatori; Sovraccaricu è sbilanciu di l'unità; Scelta irragionevuli di spazzole in carbonu è spaziatura ineguale di spazzole in carbonu; Prublemi di qualità di a spazzola di carbone è cusì.

2. Fattori meccanichi: u centru di u cummutatore ùn hè micca currettu è u rotore hè sbilanciatu; Grande vibrazione unitaria; Isulamentu trà i cummutatori sporge o u cumutatore sporge; A superficia di cuntattu di a spazzola di carbonu ùn hè micca lucidata lisciamente, o a superficia di u commutatore hè aspra, resultendu in un cuntattu poveru; A superficia di u commutatore ùn hè micca pulita; U spaziu di l'aria sottu à ogni polu di cummutazione hè diversu; A pressione di primavera nantu à a spazzola di carbone hè irregulare o a dimensione ùn hè micca adatta; A spazzola di carbone hè troppu sciolta in u portapennellu è salta, o troppu strinta, è a spazzola di carbone hè appiccicata à u portapennellu. A scintilla serà ridutta quandu a velocità di corsa di l'unità hè ridutta o a vibrazione hè migliorata.

3. Fattori chimichi: quandu l'unità opera in gas corrosivu o u spaziu di u funziunamentu di l'unità manca d'ossigenu, una pellicula d'ossidu di rame furmatu naturalmente nantu à a superficia di u commutatore in cuntattu cù a spazzola di carbone hè dannighjata, a cummutazione furmata di resistenza lineare approssimativa ùn hè più esiste, è a scintilla di u commutatore s'intensifica in u prucessu di riformazione di u film d'ossidu nantu à a superficia di cuntattu. U commutatore (o anellu di scorrimentu) hè corroditu da gasu acidu o grassu. A spazzola di carbone è u commutatore sò inquinati.

2 、 Mantenimentu di a spazzola di carbone

1. Inspezzione di l'operazione: rinfurzà l'ispezione di l'equipaggiu regulare è irregulare. In circustanze normali, u persunale deve ispezionà a spazzola di carbone di u generatore duie volte à ghjornu (una volta à a mattina è una volta à u dopu meziornu), misurà a temperatura di l'anellu di cullettore è di a spazzola di carbone cun termometru infrarossu, è accurtà l'intervallu di misurazione di a temperatura durante u piccu di carica in estate è quandu a putenza reattiva è a tensione fluttuanu assai, Rimpiazzate a nova spazzola di carbone è fate ispezzione chjave. L'unità cù e condizioni misureranu regolarmente a temperatura di l'anellu di cullettore è di a spazzola di carbone cun imager termicu infrarossu, è facenu registrazioni di cundizione di travagliu.

2. Manutenzione è rimpiazzamentu: verificate è accettate a spazzola di carbone appena acquistata. Misurà a resistenza inerente di a spazzola di carbone è a resistenza di cuntattu di a spazzola di carbonu piombu. U valore di resistenza deve esse conforme à u fabbricante è à e norme naziunali. Capisce strettamente u prucessu di rimpiazzamentu di e spazzole in carbonu. E spazzole di carbone aduprate in a stessa unità devenu esse coerenti è ùn ponu micca esse mischiate. Prima di rimpiazzà a spazzola di carbone, macinate cù cura a spazzola di carbone per rende a so superficie liscia. A spazzola elettrica averà un spaziu di 0,2 - 0,4 mm in u portapennellu è si move liberamente in su è in giù in u portapennellu. A distanza trà u bordu inferiore di u portapennellu è a superficie di travagliu di u commutatore hè 2-3mm. Se a distanza hè troppu chjuca, colliderà cù a superficie di u commutatore, chì hè faciule da dannighjà. Se a distanza hè troppu grande, a spazzola elettrica salta è pruduce scintille. Pruvate à ghjunghje chì a superficia di cuntattu di a spazzola di carbone sia più grande di l'80% di a sezione trasversale di a spazzola di carbone. E spazzole in carbone seranu rimpiazzate spessu, ma micca troppu volte. U numeru di spazzole in carbone da rimpiazzà à tempu ùn supera micca u 10% di u numeru tutale di poli unichi. E spazzole in carbone cù a cima di a spazzola di carbone 3mm più bassa di a cima di u portapennellu seranu rimpiazzate u più prestu pussibule. E spazzole in carbone di u listessu mudellu devenu esse aduprate ogni volta, ma l'attenzione deve esse prestata à u risparmiu è à l'usu pienu di e spazzole in carbonu.

3. Mantenimentu cutidianu: pulisce è soffia fuliggine spessu, tene pulita a superficie liscia di a spazzola di carbone è di u slip commutatore, è puliscila à tempu in casu di tempu ventosu o dopu. A pressione di primavera serà regulata spessu, è i prublemi in u funziunamentu di a spazzola di carbone devenu esse eliminati à tempu per evità u cicculu viziosu è mette in periculu u normale funziunamentu di l'unità. E spazzole di carbone aduprate in a stessa unità devenu esse coerenti è ùn ponu micca esse mischiate. U persunale di manutenzione deve esse particularmente attente durante l'ispezione è a manutenzione. E trecce saranu messe in u cappellu è i braccialetti sò stati fissati per impedisce chì i vestiti è i materiali di pulizia sianu appesi da a macchina. Quandu travagliate, stà nantu à u pad isolante è ùn cuntattate micca i dui poli o un polu è a parte di messa à terra à listessu tempu, nè duie persone travaglianu à tempu.


Tempu di posta: Aug-30-2021